Wyrwane z kontekstu #1

Witajcie, kochani. Przychodzę do Was dzisiaj z nietypowym postem. Nie przez przypadek publikuję go ostatniego dnia miesiąca, albowiem będzie to swego rodzaju podsumowanie. Czego będzie dotyczyć seria Wyrwane z Kontekstu? Ciekawostek ze świata oraz zabawnych i intrygujących rzeczy znalezionych w Internecie. Nie obędzie się bez książek, filmów i muzyki! Co miesiąc będę Wam podsuwać coś innego, coś nowego, co sama sprawdziłam i wypróbowałam. Tego jeszcze tutaj nie było! Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, niektóre rzeczy będą naprawdę przydatne! Enjoy!


Zanim Nadejdzie rozstanie

To poczytajka dla młodych kobiet spragnionych romansu. W tej niegrubej książeczce na pewno odnajdziecie gorące uczucie, przeplecione szkolnymi intrygami i doprawione nutką erotyzmu! Tytuł ten jest zaledwie jedną pozycją, wydaną przez Martę Fox. Obok niego znajdziecie inne tomiki opowiadania, które z pozoru nie są kontynuacją, lecz łączą je wspólni bohaterowie. Książeczka ma zaledwie 80 stron, a i czyta się ją w mgnieniu oka. Polecam szczególnie młodym czytelnikom, którzy dopiero wchodzą w okres dojrzewania, lub nieco starszym, którzy na nowo pragną doświadczyć pierwszych romantycznych uniesień.

Chciałam mieć męża...

"Chciałabym mieć męża. 11 lat spędziłam u boku mężczyzn niegotowych. Zastanawiających się. Spędzających ze mną miło czas, ale opowiadających mi o priorytecie wolności w swoim życiu, nie chcących nawet poruszać innych tematów. A ja miałam 23 lata i wydawało mi się, że to trochę nieważne czego ja chcę, że prawdziwa fajna laska powinna być wyluzowana, nie chcieć stałego związku, zgadzać się na wszystko co zaproponuje jej partner w łóżku, chodzić na striptiz i umieć nie narzekać, czyli zająć się sobą, kiedy on mówi "w życiu mężczyzny jest taki moment, kiedy należy wyruszyć w samodzielny rejs". Po 11 latach zostałam sama w pustym domu z refleksją, że przecież kurwa mać, moi znajomi biorą śluby i to ci których znałam przez ten czas. Patrzyłam w ciemny sufit i myślałam sobie "o co ci kurwa chodzi".
I zrozumiałam." - czyli facebookowy post Małgorzaty. Kobiety stęsknionej prawdziwego uczucia, prawdziwego faceta! - 
Chodzi mi o bycie z kimś, kto się nie boi. Kiedy mówię "chcę męża" to mówię "z puli wszystkich mężczyzn wybieram nie tych, którzy boją się związku tylko tych, którzy doceniają to kim jestem i mówią nie szukam dalej, a kiedy będzie źle, to usiądę z tobą, a jak będzie trzeba wybulę 180 zeta na terapię par i będę w tym z tobą". ->"klik"

How to make a professional make-up

Pewnie nie jedna z Was marzy o makijażu jak z Instagrama! Kiedy widzimy tamtejsze modelki cmokające bordowymi ustami do kamerki, chciałybyśmy być, jak one! Wskazówki, jak dobrać podkład, mascarę, szminkę i inne tego typu bajery, znajdziemy na fun page'u Hair Tutorials. A tymczasem zaczerpnijcie nieco wiedzy z filmiku na cześć Instagramowych modelek! -> "klik".
Uwaga! Nie stosujcie tego w domu!

Darmowe Banki Zdjęć

Dla każdego blogera zdjęcia stanowią ważny element, prezentujący pisemną wypowiedź. Oprawa graficzna jest detalem, na który swoją uwagę w pierwszej kolejności zwraca czytelnik. Niektórzy autorzy blogów mają dostęp do profesjonalnego sprzętu, inni decydują się na pobieranie zdjęć. Ale czy na pewno legalnie? Teraz mam dla was  kilka stron, które oferują nam dobrej jakości fotografie. Można je przerabiać, dostosowywać, poprawiać, a nawet niszczyć! Wszystko do waszych potrzeb, a co najważniejsze, są darmowe i możecie je udostępniać! 

Polacy w ćwierćfinale EURO 2016

To dopiero nowina! Gdybym osobiście nie oglądała poczynań polskich piłkarzy na francuskich murawach, raczej bym nie uwierzyła, że drużyna wyszła z grupy. Kibic ze mnie od siedmiu boleści, ale jeśli przyjdzie co, do czego, całym sercem potrafię wspierać biało-czerwonych. Ta duma, te uśmiechy, ten klimat na trybunach, albo przed telewizorami! Na moment każdy Polak czuje się patriotą i jest dumny z pochodzenia. Są i osoby, które zatwardziale twierdzą, że wszystko do tej pory było spowodowane ogromnym szczęściem, nie zdolnościami piłkarzy. Osobiście moje zdanie jest takie, że najpierw warto obejrzeć mecz, a później się wypowiadać. Może orłami nie jesteśmy. Naszym zdarzają się pomyłki, nieczyste zagrania, przez pół meczu potrafią biegać bez piłki, ale jakby nie było stracili na razie jedną bramkę! Jak będzie dzisiaj? Polska dostanie się do półfinału? Jak obstawiacie i komu kibicujecie?

Brexit

Wielka Brytania wyszła z Unii i nagle przyszedł czas na reformy. Reformy oczywiście niekorzystne dla Polski, bo po co? Nasz kraj zawsze był na marginesie, lecz teraz grozi nam obstawiać kompletne plecy. Większość walut pnie się w górę, tylko złoty spada. Jak tak dalej pójdzie doczekamy się Polendu. Ja osobiście jestem za. 


Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? 
Chętnie z Wami popolemizuję w komentarzach!

10 komentarzy :

  1. Kiedyś gdy blogowałam nieświadomie pobierałam obrazki z internetu, jednak z nie sprawdzonych źródeł. Teraz zdjęcia robię w większości sama, a ostatnio właśnie odkryłam banki zdjęć i naprawdę dużo tam można znaleźć, aby nasz blog lepiej wyglądał :) Dzisiejszy mecz to jedna wielka niewiadoma moim zdaniem. Polacy poczuli już smak wygranej i coś czuję, że jak przegramy to ciężko będzie wielu osobom pogodzić się z tym. Moim zdaniem i tak zaszliśmy bardzo daleko, więc powinniśmy być dumni! :) Pozdrawiam, Darin Kr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaey pomysł z takimi postami. Podoba mi się :) Zastanawialam się nad korzystaniem z banków zdjęć, ale póki co dodaję zdjęcia z przypadkowych stron, a pod nimi umieszczam link. Chyba to powinno być legalne. Nie uważam, żeby Polacy jakoś źle grali. Co prawda mieli jeden czy dwa mecze kiepskie, ale w strzeleniu bramki w drugiej minucie pokazali klasę! Tylko kondycji im brakuje, bo ich gra na początku i po godzinie to dwa inne światy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co Wielka Brytania jeszcze nie wyszła z UE, a dopiero ludzie wyrazili swoją opinię, że tego by chcieli. Do wyjścia jeszcze długa droga. Ale fakt faktem - idą zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie serie, fajnie coś takiego przeczytać u Ciebie. :) Szkoda, że nasi przegrali z Portugalią... A co do Brexitu to ciężko mi się na ten temat wypowiedzieć. Na pewno wiele się zmieni i nie jesteśmy jeszcze w stanie przewidzieć, co tak naprawdę pociągnie za sobą ta decyzja. Patrzę na to z niepokojem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam bardziej na Olimpiadę. Kiedyś bardzo lubiłam piłkę nożna, ale uważam, że za dużo w niej pieniędzy i za mało ekscytacji. Dla przykładu podam "rajd" Korei Południowej podczas mistrzostw świata w 2002 - aż się płakać chciało! Uwielbiam pływanie, oczywiście tylko oglądać, i nie będę się ekscytować tylko startami Polaków w tej dyscyplinie, ale zastanawiam się nad kilkoma niespodziankami, które mogą nas zaskoczyć!
    Co do Brexitu - we will see!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę powiedzieć, że byłam przekonana, że wyjdziemy z grupy, ale bardo w to wierzyłam. Co dopiero awans do ćwierćfinału. Niesamowite emocje! Mieliśmy jednak dużo szczęścia z losowaniem drużyn, z drabinką trafiliśmy fenomenalnie i trochę niedosytu pozostaje, bo były szanse na więcej, a graliśmy naprawdę dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko idiota krytykuję gre naszych. Graliśmy BARDZO DOBRZE, mecz z Portugalią był wyrównany, a w pierwszej połowie byliśmy cały czas przy piłce, Ronaldo szlag trafiał :D A karne to tylko szczęście, nic więcej. Dla mnie wygraliśmy :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Polscy piłkarze dali z siebie wszystko i jest wielka radość z tego, że pierwszy raz tak daleko doszliśmy, jeśli dalej tak będziemy grać, to kolejne mistrzostwa wygramy :)

    A co do Wielkiej Brytanii to tak, to prawda nadejdą różne reformy, ale zanim to nastąpi to minie pewien czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, polscy piłkarze skradli moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam piłkę nożną, kiedy na euro zaszliśmy tak daleko przy każdym meczu towarzyszyły mi nieziemskie emocje. Super grali! Teraz czekam na eliminacje do MŚ :)

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka