Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty :)

Kolekcja książek Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty jest szeroką gamą wszelakich historii miłosnych. Moją ulubioną pisarką z tej serii jest Jacie Stevens, która napisała miedzy innymi "Jutro Przyjdzie Większa Fala"

Linda wraca z Seattle na rodzinne Hawaje. Z jednej strony się cieszy, że znów będzie wśród ludzi, których kocha, zobaczy miejsca, za którymi tęskniła, z drugiej, obawia się życia tam, gdzie wszystko będzie jej przypominało o tym, co zdarzyło się przed rokiem. Czy potrafi spojrzeć w przyszłość i pokona demony przeszłości?


Tahlia od pewnego czasu widzi, że jej chłopak zachowuje się dziwnie. Kiedy próbuje dociec, co jest przyczyną tej zmiany, Jasper uspokaja ja i prosi o zaufanie, Tahlia choć przychodzi jej to coraz trudniej, zwłaszcza gdy się dowiaduje, z kim zaczął się przyjaźnić postanawia mu zaufać. Czy nie będzie tego żałować?


Marisa od pierwszej klasy liceum kocha się w Sebastianie. Kiedy wreszcie zaczynają się spotykać, chłopak okazuje się jeszcze wspanialszy, niż to sobie przez lata wyobrażała. Jest tak szczęśliwa, że nie dostrzega czarnych chmur zbierających się nad jej rodziną. 
Czy mogą one zagrozić również Marisie i Sebastianowi?


Wiadomość, że w szkole mają się odbyć wybory Miss, porusza wszystkie koleżanki Matildy. Jedne są oburzone, inne zachwycone. Mathilda, która na temat tego typu imprez ma jasno określone zdanie. Na początku nie ekscytuje się tym wydarzeniem. Ale słowa jednego z kolegów sprawiają, że nie może dłużej ignorować zbliżającego się konkursu. Czy Mathildzie uda się zrealizować jej szalony pomysł?

Naprawdę warto przeczytać ;)

19 komentarzy :

  1. jeejuuu. *.*
    chyba wszystkie książki z tej serii przeczytałam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Przeczytałam bardzo dużo książek z tej serii :3 I też polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ja również czytalam!:)
    +obserwuje
    marcelinab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałem o tej serii książek.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ta seria jest świetna, na doła, jedną książkę da się przeczytać w dosłownie półtorej godziny , są proste i wciągające :D
    obserwuję :D
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie czytałam tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś czytałam tego typu książki, ale to przygoda na 2-3 godziny, nic twórczego.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza książka wydaje się nawet fajna ;p
    ok, możemy się obserwować :)
    i dziękuję za tak miłe słowa - zarówno te do mnie, jak i do Martyny (przekażę jej ;P)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam te książki w gimnazjum, świetne były :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba na jakąś się skusze i przeczytam, bo recenzje zapowiadają,że książka jest tego warta ! ;)
    + fajny blog, może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ni eczytałam tyh ale przeczytałam z tej serii i była naprawdę świetna ;)


    Zaobserwujesz mojego bloga ? jak tak to się na pewno odwdzięczę ;)

    ann-fashion-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam jedną jak na razie z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam kilka książek z tej serii jak miałam 15-16 lat :D są super!
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka