Serca w górę, bo Polska jeszcze nie raz wygra mecz ♥‎


 Aaaaaaa.!!!!!!!!!! Kiedy pomyślę o tegorocznej Lidze Światowej, to chce mi się krzyczeć. Podczas oglądania meczu z Bułgarami nie mogłam dopuścić do siebie myśli, że przegramy... A jednak. To było jak zły sen. Pragnęłam jak najszybciej się obudzić i odetchnąć z ulgą. Jednak porażka stała się rzeczywistością. Bułgaria odegrała się na nas i powstała po tamtegorocznej porażce i kompromitacji. Wtedy to my byliśmy liderami. Oni nie dopuszczali tego do siebie. Wyśmiewali naszych siatkarzy, życzyli im śmierci... My cierpimy w milczeniu. Podczas meczy z USA byliśmy dobrzy, towarzyszyło nam szczęście. Co się stało w Bułgarii? Trzeba przyznać, ze gra naszych siatkarzy pozostawiała dużo do myślenia, ale teoretycznie szanse były wyrównane. Dlaczego to oni okazali się lepsi? Dlaczego nie graliśmy w tych meczach "naszej polskiej siatkówki"? Z każdą chwilą pytań jest coraz więcej. Pytania te sprowadzają się tylko do jednej porażki... Jednak spójrzmy na to z innej perspektywy. Już we wrześniu rozpoczynają się Mistrzostwa Europy, mamy więc dużoo czasu by odetchnąć, przeanalizować co było dobrze a co źle, co trzeba poprawić i jak trzeba grać aby wygrać. SERCA W GÓRĘ BO POLSKA JESZCZE NIE RAZ WYGRA MECZ 
Bo dla takich chwil się zyje.


Dobry humor to podstawa :)
Siatkówka na zawsze zostanie najpiękniejszym sportem na świecie.! 

7 komentarzy :

  1. Nie zawsze można być najlepszym, czasami potrzebny jest taki zimny prysznic, by zmobilizować się do dalszej pracy, a nie tylko spocząć na laurach ;)
    Jestem pewna, że akurat nasi siatkarze jeszcze nie raz sprawią, że będziemy z nich dumni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam i tak jestem z nich dumna i mimo kilku porażek wciąż jestem z nimi ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, Polsacy siatkarze nigdy się nie poddają :)
    A co do ostatniego zdania całkowicie się zgadzam, siatkówka jest najlepsza i żaden inny sport tego nie zmieni !!

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się wydaje, że oni jednak mają trochę za słabą psychikę (zresztą jak wiele polskich sportowców) . Jak coś im nie wychodzi to jest załamka i tracą kolejne punkty. Czasami oczywiście potrafią walczyć (przegrywać 2:0 i wygrać 3:2 w pięknym stylu)...szkoda że nie są systematyczni w tym co robią. Mam nadzieję że na ME jeszcze pokażą na co ich stać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolałabym żeby Polacy nauczyli się w piłkę nożną lepiej grać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze by się nie poddawać ! :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka