Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili, pokaż im, że się mylili!

Nie można nikomu zabronić doświadczać życia! To jest jak podcinanie skrzydeł, zabieranie marzeń, odbieranie komuś osobowości. To najgorsze, co może w życiu spotkać człowieka.

Ja chcę tylko spróbować. Nie powiedziałam, że to będzie moje stałe zajęcie. Że rzucę wszystko, oleję wszystkich i będę robić tylko to... Ja chcę tylko spróbować!

A może akurat się do tego nadam? Może mi się spodoba? Może znajdę tam bratnie dusze? Nie dowiem się jeżeli zrezygnuję na starcie.

Zdaję sobie sprawę, że przez to będę miała dużo na głowie. Ciągłe zabieganie i będę później wracać, ale ja to lubię. Lubię mieć dużo zajęć, ciągle coś do zrobienia. To mnie determinuje.

Nie bójcie się, nie opuszczę się w nauce. Zresztą, nie jestem już w podstawówce i nie uczę się dla ocen,  tylko dla siebie.

Pozwólcie mi poznać i rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Inaczej nie nauczę się tego, co w życiu przydatne - żyć!

Chcę spróbować, a jak się nie uda to trudno. Będę mieć przynajmniej to poczucie, że próbowałam. 

9 komentarzy :

  1. dobrze napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! dobrze napisane..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mądrze napisane , wiadomym jest ze kazdy chce sprobowac i sie w czyms sprawdzic, trzeba wspinac sie coraz to wyżej inaczej wszystko nie miałoby sensu. w Twoim wieku kazdy Ci powie ze mozesz swoimi pasjami opuscic sie w nauce, hmmm to zrozumiale, bo ten wolny czas nie poswiecisz na nia tylko na cos innego - tak to sobie tez tlumacza. wiesz jaesli to tylko pogodzisz i nic nie bedzie pokrzywdzone, oceny nie spadna z 4 na 3 to bedzie super dla rodzicow i zrozumieja ze dajesz w tym i tym rade, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, lepiej robic wiecej niz nie robic nic. Tak trzymaj i rozwijaj swoje nowe pasje i zainteresowania, warto jest próbować :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny post i masz bardzo ciekawy wygląd bloga :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    kliknęłabyś u mnie w link sheinside < bardzo dla mnie ważne > :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Trzeba pomóc marzeniom się spełniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne jest żeby próbować, bo potem zdobywamy doświadczenie, a nie usiąść i mówić, że się nic nie umie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze napisane!

    Zapraszam do mnie! Skomentujesz najnowszy post? Bardzo mi zalezy, moge sie odwdzieczyc. Dziekuje! :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka