Ostatnie dni bycia drugoklasistką.

10 miesięcy temu zaczynałam naukę w gimnazjum jako drugoklasistka. Ten czas jednak nieubłaganie płynie i brnie wciąż do przodu. Jesteśmy jego więźniami, dlatego też czasem zdawało mi się, że tracę dzień za dniem, nic sensownego nie robiąc... Po prostu przeżywałam dobę z dobą i nic z tego nie miałam. Zero satysfakcji. Jednak od niedawna takie dni trafiają mi się coraz rzadziej. Nareszcie zaczynam czuć, że żyję! Nareszcie coś wnoszę do swojego życia. Lubię to uczucie, bo daje takie jedyne w swoim rodzaju uczucie niezależności i lekkości.

Teraz kiedy wakacje zbliżają się coraz większymi krokami, korzystam z tych ostatnich dni bycia drugoklasistką. Kończąc II gimnazjum ze średnią 4.13 mam banana na buzi. Może to nie najlepsza średnia, jaką kiedykolwiek miałam, ale tym razem jestem w pełni zadowolona. W szkole mamy już same luzy - oczywiście, jeżeli ktoś jeszcze chodzi do szkoły, bo np. dzisiaj z 26 uczniów w mojej klasie zostało 9 - ale ja wytrwam i pójdę jeszcze jutro i w środę. W czwartek mamy wolne, bo III klasa ma zakończenie roku. Wszystkie oceny wystawione, a do szkoły chodzę, żeby nie mieć nieobecności. Oczywiście to czysta strata czasu, ale wreszcie można rozmawiać na lekcjach i dowiedzieć się tego i owego o nauczycielach.


W szkole czas strasznie szybko płynie i nie chodzi mi tutaj o pojedyncze lekcje, bo one się jednak czasem ciągną. Cały rok szkolny leci, jak z bicza strzelił, no powiedzcie mi, kiedy minęło te 10 miesięcy? No, kiedy ja się pytam? Pewnie, zanim się oglądnę, będę już w trzeciej klasie. A tam testy, bierzmowanie i inne takie duperele, że aż strach pomyśleć. 

Ale zanim trzecia klasa to dwa miesiące wolnego i na tym poprzestańmy :) 

15 komentarzy :

  1. Im jest się starszym, tym szybciej czas płynie. Ja kończę pierwszą klasę liceum, a okres gimnazjum pamiętam jakby to było dosłownie przed chwilą. Piękny czas. :) Jeśli Twoje dni niczym nie różnią się od poprzednich, to zrób coś oryginalnego, na co wczesniej zabrakło Ci odwagi. Będziesz miała co wspominać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę jeszcze chodzić do szkoły, bo niestety mam próby na zakończenie szóstej klasy ;( Ale już tylko 4 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też czas szybko płynie. ;D
    A ja kończę teraz 3 klase i jest mi bardzo trudno rozstawać się z tymi wszystkimi ludzmi. ; ( Cb czeka to za roczek ; ))

    Pozdrowienia i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież niedawno był wrzesień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My to już zwiewamy, chodzimy na lekcje jak chcemy.. I nikogo nie obchodzi to czy są obecności czy nie, bo po radzie i tak nic się już nie zmieni. Totalna olewka. Tez mam 26 osób w klasie :) ale podejrzewam, że to się zmieni. I to niedługo.
    Dziwne, bo rok temu miałam dokładnie takie same przemyślenia, a teraz po prostu się nad tym nie zastanawiam, tylko czekam na każdy kolejny dzień. Dzisiaj np. z przerażeniem odkryłam że nie mam nic do roboty - tj oprócz tego co muszę zrobić a kompletnie mi się nie chce. Nawet nie mam czasu by się wygrzewać na słonku. Ale to się zmieni. Tydzień w miarę zaplanowany, jutro może odwiedzę szkołę.. na jakieś 5 minut :) Żeby sprawdzić wyniki konkursu :D
    Łap każdy dzień i się nie zastanawiaj. Tak jest zdecydowanie lżej niż myśląc o tym wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście straaasznie szybko minęło to 10 miesięcy. Zawsze tak narzekamy na to, że to za długo, a gdy to się kończy to narzekamy, że nam tego szkoda. A szkoda... :( Teraz kończę podstawówkę lub żeby powazniej brzmiało, zaczynam gimnazjum xd Och... Nowi ludzie, nauczyciele, masa nauki jak ja to wszystko ogarnę?! Ja nie chcę żeby ten rok szkolny się kończył!!! Tak było dobrze, bo zapamiętałam większość dobrych sytuacji :)
    To życze Ci żebyś za rok wyciągnęła na wyższą średnią ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ten czas strasznie szybko przeleciał...nawet nie wiem kiedy xd u mnie dzisiaj z 30 osób było 11 ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. no bez kitu.. już trzecia klasa.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak jest prześliczna~ Haha fakt, jest malutka. Najmniejsza z wszystkich w sklepie mieści się na dwóch dłoniach złożonych. :D Moje maleństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też idę do 3. :c
    + obserwuję i liczę na to samo. :3

    Zapraszam : http://let-it-end-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award (Nagroda dla Wszechstronnego Blogera). Więcej szczegółów u mnie na blogu. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja idę do trzeciej gim.;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też idę do 3 gim.

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka