Zabieganie.

Hejo Miśki :* 
 Cały ten tydzień jestem ogromnie zabiegana, a co gorsze następne 7 dni wcale nie zapowiada się lepiej. Ostatnimi czasy staram się uczyć na bieżąco i wyrabiać się z moimi obowiązkami, co jak zauważyłam, zaczyna przynosić efekty. Dzisiaj na przykład dostałam 5 ze sprawdzianu z chemii - przedmiotu, którego nienawidzę!! Jestem naprawdę bardzo dumna z siebie ;) 
 Zaraz po szkole pojechałam z rodzicami na mini zakupy, z których jestem ogromnie zadowolona. Nie spodziewałam się, że w Biedronce można kupić tyle fajnych rzeczy. Nwm dlaczego ale ten sklep wydaje mi się jedynie spożywczym ;D ale to już szczegół xdd 
 Na zakupach kupiłam sobie błękitny lakier do paznokci, na który już od dawna polowałam. Swoją kosmetyczkę uzupełniłam także o 2 nowe zapachy (jeden to mini perfum, a drugi to antyperspirant), oraz nawilżający krem do rąk i peelingujący żel do mycia twarzy. Szczegóły i zdjęcia tych kosmetyków wyodrębnię w osobnej notce. 
  Teraz już zmykam bo przyjechało do mnie kuzynostwo z rozmaitymi instrumentami i zestawem do karaoke wiec idę sobie pośpiewać ;))
Pozdrawiam kochani :** bajo :)

21 komentarzy :

  1. mi też biedronka i te inne supermarkety kojarzą się ze sklepami spożywczymi, może dlatego że dużo tam jedzenia itd xD
    Ale co prawda to prawda- w tych supermarketach zawsze są jakieś perfumy,kremy itd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj nie byłam w szkole ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, ze możemy się obserwować. ;*
    ja już. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Haha dzięki ^^ nie było łatwo :D

      Usuń
  5. gratulacje sprawdzianu z chemii :D emm. ja od zawsze zaopatrzam się w kosmetyki z biedronki :D bo w większości są naturalne a nie przesiąknięte chemią z góry do dołu ;) wogole jak zrobiłaś domo jako strzałkę >.< ? zdradź mi ten sekret chce taka pandzie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, też bym chciała wiedzieć:)

      Usuń
    2. no a więc historia tego sekretu jest taka, że pewnego dnia szukałam po necie jak ustawić/ zmienić kursor. Znalazłam pewnego bloga gdzie wszystko było dokładnie wytłumaczone "co i jak" a na dodatek było kilka przykładowych kursorów a ten akurat mi się spodobał więc dałam "ustaw na bloga" i włączyło mi się jakieś okienko.. dałam zapisz i tak oto jest..
      Ale wytłumaczyłam xdd

      Usuń
  6. jaaki świetny kursor myszki *.*
    gratulacje! nienawidziłam chemii :)
    w biedronce czasami można trafić na fajne rzeczy i promocje :) te lakiery podobno w sklepach kosmetycznych są o wieeele droższe, ale nie sprawdzałam, więc nie wiem ile w tym prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje :D coś z nim wymodziłam xd
      w typowo kosmetycznych sklepach są różne ceny lakierów ale ten kupiłam akurat przy okazji :D

      Usuń
  7. Karaoke <3 !
    Ja z chemii chyba nigdy nie dostane dobrej oceny :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam do tej pory :D

      Usuń
  8. Cudowny blog! Obserwuję :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję oceny!
    Wydajesz mi się ciekawą osobą. Chciałabym cię poznać. Obserwujemy?
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też staram się uczyć na bieżąco, ale mi nie wychodzi..:D gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam dzisiaj sprawdzian z chemi i wątpie żeby dobrze mi poszedł >_<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj może nie będzie tak źle ;3

      Usuń
  12. Biedronka jest fajna! Chociaż do niedawna miałam złe zdanie o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka