Akcja "WYWIAD" u Atomówki !

 Siemanko :))
Dziś niedziela.. Na dworze biało i mroźno.. aż się nie chce wychodzić z domu, ale ja lubię taką pogodę kiedy nie ma przysłowiowej chlapy, tylko jest ładny puszysty, bielusieńki śnieg ;) Niestety już jutro trzeba rano wstać i sruu do szkoły.. ech.. marny los ucznia xdd . W tym tygodniu organizują nam kolejne próbne egzaminy. Masakra jakaś -_- Tym razem jednak zamierzam podejść do tego na luziku. Pocieszam się także tym, że w przyszły wtorek wybieram się z kumpelą do miasta. Odwiedzimy Millenium Hall i zapewne wbijemy do Multikina. Mamy zamiar oglądnąć "Przed Świtem - part 2". To był dość spontaniczny pomysł, ale zamierzamy go zrealizować ;)

Jak pewnie zauważyliście, dodałam na pasku bocznym obiecany Top commentators !! To takie mini wynagrodzenie dla moich stałych czytelników ;)

 Brałam udział w akcji WYWIAD na blogu Atomówki!!!Oto jej pytania, moje odpowiedzi i jej zdanie o moim blogu :)


Blog prowadzony przez zwyczajną nastolatkę, która pisze o sobie, życiu , książkach, filmach, muzyce a nawet trochę o modzie. Jednym słowem znajdziecie na nim wszystko :)

1. Czy lubisz umieszczać na swoim blogu tagi?
-Ujmę to tak: jeżeli ktoś mnie otaguje lub nominuje do Liebster Blog to czuję się zobowiązana aby uczestniczyć w tej zabawie :) Lubię opowiadać o sobie, więc odpowiadanie na pytania to dla mnie czysta przyjemność. Jednak wymyślanie kolejnych pytań i nominowanie kolejnych ludzi nie należy do mojego hobby... Zabawa sama w sobie jest fajna, lecz kiedy mam zaplanowany jakiś post do napisania to odkładam tag z dnia na dzień.  Jeżeli natomiast nie mam tematów do zrealizowania to chętnie w nim uczestniczę.

2. Czego jest najwięcej na Twoim blogu?
-Na  blogu można znaleźć wszystko. Muzyka, filmy, książki, moda... Jednak najwięcej dodaję postów "osobistych" związanych z moim życiem, uczuciami, przemyśleniami, refleksjami, planami na przyszłość i aspiracjami.

3. Czy chciałabyś stworzyć blog poświęcony tylko opowiadaniu?
- Nie ponieważ już kiedyś pisałam blog z samym opowiadaniem i się mi to znudziło. Kolejne rozdziały jestem w stanie pisać tylko wtedy, kiedy mam wenę :)) Poza tym muszę i chcę pisać o wszystkim - nie tylko opowiadanie :D
4. Ile miałaś kryzysów blogowych?
-Z tego co liczyłam to dwa. Jeden właśnie niedawno się zakończył a wcześniejszy miał miejsce mniej więcej rok temu. 

5. Czy kiedykolwiek chciałaś przestać blogować?
- Nie, nawet pomimo kryzysu  powtarzałam sobie, że "już jutro na pewno coś napiszę". Obiecywałam sobie, że w najbliższym czasie wezmę się za bloga, ale poprzez braku czasu odkładałam to w nieskończoność.W końcu wzięłam się za bloga i tak oto jak na razie udaje mi się pisać regularnie.

6. Jakie posty lubisz najbardziej w swoim blogu?
- Nie mam ulubionych :)) Pisze wszystkim co lubię i co mnie otacza :))

7. Czy w najbliższym czasie planujesz jakieś nowości na blogu?
- Co chwilę mam jakieś nowe pomysły aby ulepszyć mojego bloga, ale niestety większość z nich nigdy nie wejdzie w życie. Być może, że już niedługo wpadnę na jakiś nowy plan i będę się starała go zrealizować, więc nic nie wiadomo :D Po mnie można spodziewać się wszystkiego ;D

8. W tym roku jesteś 3- gimnazjalistką. Jak myślisz - czy za rok uda Ci się prowadzić bloga tak jak teraz?
- Skoro teraz jakoś znajduję czas (a nauczyciele torturują nas różnymi zadaniami itd, bo nie ubłagalnie zbliżają się egzaminy gimnazjalne) to myślę, że i w przyszłym roku będzie podobnie.

9. Jak udało Ci się zdobyć tak dużą liczbę czytelników?
- Sama nie wiem. Chyba po prostu sposobem "obserwacja za obserwację". Jednak zauważyłam że dzięki temu  zyskałam nie tylko obserwatorów ale i stałych czytelników, którzy zaglądają do mnie regularnie ;)

10. Czy na Twoim blogu organizujesz rozdania?
- Jeszcze nigdy nie organizowałam rozdania i w najbliższym czasie też nie mam zamiaru. Myślałam kiedyś o tym, ale jak widać mam słomiany zapał i ten plan poszedł z dymem :) 

Jej zdanie o moim blogu:

Bardzo podoba mi się blog coca :) Na jej blogu zawsze znajdę jakieś różności , które mnie interesują :D Mimo ostatniej dużej przerwy na blogu nie utracił on swojej wartości i różnorodności. Coca włożyła dużo wysiłku  w "odnowę" i powiem że się udało :)Czasem przerwa przydaje się w blogowaniu - nabieramy dużo pomysłów i inspiracji na posty i blog staje się "nowym stworzeniem"  :)

Wy także możecie wziąć udział w tej akcji!!! Wystarczy zgłosić się do zabawy. Więcej info: http://moments-of-happinesss.blogspot.com/p/blog-page.html

24 komentarze :

  1. w sumie nie widać aż tak bardzo xD
    ja się stresowałam na pierwszej próbie tylko, a później było już ich aż tyle, że na właściwym egzaminie chilloucik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z tymi pytaniami ;)

    Cudowny blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam egzamin dopiero za dwa lata :P
    Fajny wywiad.

    wejdziesz?
    http://diary--about--me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wywiad : )

    ja również już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuje sie wyrozniona w top komenatorkaach:d
    A wywiad swietna sprawa:) twoje odpowiedzi sa takie naturalne, nie wymuszone:) prawdziwe jednym slowem

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mam zaciesz że jestem w top komentatorach ^^
    dziękuję za umieszczenie wywiadu :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co widzę, to już jest kliknięte :D Także ja też już obserwuję. :D
    Tak patrząc na Twój post, zastanawiam się jak to wszystko z takimi pytaniami działa. Bloga mam od niedawna i tak nie do końca wszystko ogarniam :0

    OdpowiedzUsuń
  8. grupa google jakaś i dali kod na to tylko gif(kursor) znalazlam na google grafica z pandzią i mam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać takie rzeczy jak i te - przybliżają mi informacje o osobie blogującej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne odpowiedzi :3 miło że dodałaś ten pasek ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  12. KONKURS na bloggerkę 2012!

    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny pomysł z tym top! :D
    Uwielbiam Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie ;) świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię Twojego bloga :D i również miałam kiedyś bloga z opowiadaniem ;pp

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam tagów nie znoszę.
    Ile obserwatorów :0

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka