Wspomnienia z wakacji

Z moich relacji już doskonale znacie moją przyjaciółkę. 
Mnie i ją podsumować można tak: wiedzą o sobie wszystko, a i tak mają do obgadania milion spraw. To właśnie my. Wracając dziś ze szkoły, gadałyśmy o feriach, że za szybko minęły i że mogłyby trwać dłużej. Typowe pitu pitu. Mroźny dzień i zawieja sprawiły, że pragnęłyśmy znów siedzieć w domu z kubkiem kakao, albo żeby było lato i wakacje. Mimo że jak na razie to niemożliwe to postanowiłyśmy powspominać, jak to kiedyś było.


Do południa dłuuugie spanie. Książki, basen, bieganie, opalanie się,  wspólne obiady i minimum dwa filmy. Po południu i wieczorem: rowery, jabłka  przy stacji kolejowej, petardy, zabawa w chowanego na szkolnym placu, plac zabaw, a tam wieczorne rozmowy i śmianie się ze wszystkimi znajomymi oraz miłosne zawirowania. Tak od dwóch już lat wyglądają moje wakacje. Najlepsze wakacje w życiu! Co więcej, przyszłe i jeszcze następne mam zamiar spędzić tak samo.  Z nią i z dziesięcioma innymi osobami. Wspominając ten czas i w ogóle wspominając cokolwiek, zawsze śmiejemy się z samych siebie. Głupie akcje, wpadki i incydenty.
Co więcej potrzeba dwóm wariakom do szczęścia?

8 komentarzy :

  1. Przyjaciele i wspomnienia - to bardzo ważne w życiu rzeczy :D Do wakacji trochę zostało, ale ja też nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. też dobrze wspominam takie wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WAKACJE ! ! ! TEGO MI TRZEBA ! ! !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh,moje wakacje wyglądają czasem podobnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ` wspomnienia z wakacji.. hmm.. ja siedziałam na osadzie i graliśmy w karty, pogoria i wgl. heuehuh. jeej. chcę już lato. :* zapraszam. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh .. moje wakacje tez były genialne .. łażenie na boso o 11 w nocy ... śpiewanie na cały głos głupich piosenek xD skakanie na trampolinie .. obżeranie się spalanie tego na rolkach i na plażówce .. i ogólnie masakra xDD

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka