weekend !

  Cześć Miśki :)) Wracając na momencik do ostatniego posta, chciałam wam serdecznie podziękować za ciepłe komentarze. To bardzo ważne dla mnie, że potraficie się odnaleźć w mojej sytuacji i zrozumieć mój punkt widzenia.
  A wracając do dzisiejszego dnia, muszę się wam pochwalić, że wczoraj i dzisiaj podczas zawodów w piłce siatkowej moja szkoła zajęła dwa pierwsze miejsca!! Oł jea!! :P Jesteście najlepsi  Wczoraj grały dziewczyny a dzisiaj grali chłopcy. Oczywiście wczoraj to chłopaki z mojej szkoły podziwiali pocące się na parkiecie dziewczyny z pobliskich miejscowości, a dzisiaj to dziewczyny miały podnietę xdd. Moim koleżankom wpadł w oko jakiś Hubert. Jak dla mnie cudu nie ma no ale ^^
  W szkole ogólnie było fajnie. Ten tydzień zleciał mi strasznie szybko i ogólnie rzecz biorąc mam wrażenie, że całe gimnazjum przeleciało mi przed oczami jak jeden dzień. Jak pomyślę o tegorocznych wakacjach mam banana na buzi, ale kiedy przypomnę sobie, że to już prawie koniec gimnazjum mam łzy w oczach. Przecież zostało niecałe pół roku! Niecałe pół roku z ludźmi, z którymi pozornie nic mnie nie łączy, a których kocham. Czasem mnie denerwują ale to przecież tak już jest... Okkej, nie będę już użalać się nad tym tematem :D Myślę, że jeszcze kiedyś do tego wrócę, ale na dzisiaj i ten weekend mam inne plany. Zamierzam skończyć czytać książkę "Hera Moja Miłość", odespać cały tydzień, nadrobić zaległości w nauce, które narobiłam sobie po świątecznej przerwie i ogólnie trochę wypocząć. Weekend zaczyna mi się dobrze, bo już za chwilę jadę z rodzicami na mini zakupy : PP A wy macie jakieś plany? :P 

26 komentarzy :

  1. Gratulacje dla szkoły!:d
    Zakończenie gimnazjum dla każdego było smutne, bo trzeba się rozstać ze znajomymi, nauczycielami itp, ale szkoła średnia to równie świetny miejsce, nowe doświadczenie i wgl. Fakt, czasem tęsknię do gimnazjum, ale nie wiem, czy chciałabym znów do niego chodzić :)
    A co do planów na weekend to dużo pracy, WOŚP... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. skończysz gimnazjum, ale zaczniesz nową szkołę :) też będzie co wspominać :)
    ja w sumie nie mam żadnych planów :) muszę poświętować i pocieszyć się troche minionym tygodniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas były dzisiaj zawody w koszykówkę dla 3 gim. I my mieliśmy 2 miejsce-dziewczyny i 2 chłopacy ! :D Oł jeee ! :D A zawsze byliśmy 'tymi najgorszymi' ;P
    Dziewczyny z takiej miejscowości niedaleko nas miały I miejsce i nieźle się wydzierały ( jak zwykle -,-) a chłopacy z ich szkoły mieli ostatnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w tym roku kończę gimnazjum. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratuluje dla szkoły ! :D
    Gimnazjum zawsze się czym prędzej skończy. Ale nie martw się, zaczniesz od nowa i poznasz od nowa wspaniałych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) a ja nie wiem jakie plany :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie w nowej szkole znajdziesz nowych przyjaciół, wszystko się kończy gimnazjum też . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chodze do gimnazjum tak krótko, a juz mi się strasznie podoba, i nie wyobrażam sobie tego, że kiedyś się z Nimi będę musiała pożegnać... ;_;
    Jak przeczytasz to napisz OGÓLNIE o tej ksiązce, bo mam zamiar ją przeczytać, jeżeli ją w ogóle znajdę -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie chcę się z gimnazjum żegnać :C GRATULACJE ! ♥ siatkówka <3 idę na WOŚP :D spokojnie, wszystko będzie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jest takie uczucie jak kończy się szkoła i idzie do nowej. Ja też tęskniłam za gimnazjalnymi znajomymi ale z niektórymi trafiłam do szkoły niektórzy nawet z podstawówki chodzili ze mną do liceum. ;) Więc nie ma co się smucić bo na pewno nie raz się jeszcze spotkacie. ;D Ja nie tęsknie tak za licealną klasą jak za gimnazjalną choć obie były w sumie tymi najgorszymi w szkole XD ale to jest właśnie najlepsze. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie coś w tym jest :0 my też nie jesteśmy najgrzeczniejsi ale osobiście uważam, że nasza klasa jest ekstra <3

      Usuń
  11. Dzięki za miły komentarz :) oczywiście możemy obserwować :) moje plany to zbliżająca się sesja więc nauka nauka:/ pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz ;) no ja już Cię od jakiegoś czasu obserwuje, także zapraszam do tego samego u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no to gratuluję miejsc , ja osobiście uwielbiam siatkówkę :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! :) Ja mam zamiar raczej spędzić weekend w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jak pomyślę, że muszę rozstać się z ludźmi, z którymi jestem w klasie od 13-9 lat mnie przeraża. :C

    OdpowiedzUsuń
  16. też kończę w tym roku gimnazjum :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam jeszcze rok do końca, a w zasadzie półtora :3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję ze zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka