Do it yourself.

Cześć Miśki :)) Z powodu iż ostatnio zadręczałam was dość długimi notkami i wylewałam z siebie ogromną dawkę refleksji i melancholii, dziś mam dla was trochę inspirujących rzeczy. Mi szczególnie przypadły do gustu te słoiczki na przeróżne duperele, które poniewierają się luzem po moich szufladach i książkowe półki (?) W drugiej części notki możecie znaleźć jak własnoręcznie zrobić modne i dość drogie teraz bransoletki. Mam nadzieję, że któraś z instrukcji was zainspiruje i się wam przyda :)) Miłej niedzieli :)




34 komentarze :

  1. ale wszystko świetne ! <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne inspiracje.. ja również obserwuje już od dawna... gdzieś mi to umknęło..

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby nie to , że jestem leniem to na pewno zrobiłaby taką bransoletkę, albo słoiczek... ale niestety jestem leniem :)
    zapraszam na www.2bloggirls.pl mamy małe rozdanie- jak na razie zgłosiło się tylko kilka osób więc szanse na wygranie są duże! zachęcam do wzięcia udziału!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sposoby na ładne bransoletki :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Te słoiki (?) są świetne!:D też chcę takie <3
    Według mnie cały ten nowy teledysk jest świetny, zabawny i w ogóle ... <3 Oglądałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam ale ten teledysk jest do piosenki "kiss you" ?

      Usuń
  6. ta bransoletka najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu nauczyć się robić te bransoletki... A słoiczki są przeurocze, tylko trochę przy tym roboty. Ale cóż, opłaca się. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te półki są świetne i te słoiczki też *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pomysły :)
    hej, mam pytanko :) umiesz robić nagłówki ? Dopiero zaczynam pisać, a chce, żeby mój blog był ciekawy. Z góry dziękuje i pozdrwaiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś tak sobie chodziłam po zszywka.pl i szukałam inspiracji i w ogóle. myślałam, że kiedyś się za cokolwiek z nich wezmę, ale niestety ;p co nie zmienia faktu, że uwieeelbiam oglądać wszelkie (instrukcje) dyi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne tutoriale... a ja mam takiego lenia ostatnio. x) Eh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo właśnie te najgorsze klasy mają to do siebie że jak już coś robią to potrafią się zorganizować i robią to porządnie. ;) No słoiczki to super pomysł. :D Zainspirowało mnie to do kupna wielkiego słoja na biżuterię bo nie mam organizera bo wydaje mi się że na moją kolekcję bransoletek by nie starczył. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że wpadłam tutaj przypadkowo i zostanę na dłużej :D wspaniale tutaj jest :)
    Moja prośba jest krótka i prosta - informuj mnie o nowych postach <3

    justinabathels

    OdpowiedzUsuń
  14. robiłam niedawno podobne bransoletki :) i jeszcze takie ze złotego łańcuszka i rzemyków :) miałam je już dawno wrzucić na bloga i zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz koniecznie dodać i pokazać nam efekty :P

      Usuń
  15. ale świetne ! :))) ja też takie chce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bransoletki bardzo fajne a do tego te słoiki :D fajne inspiracje na te zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych ostatnich bransoletek nie widziałam, ale zaciekawilas mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful photos!
    maybe you would like to follow each other?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  19. te półki na książki są genialne! muszę znaleźć coś co by się nadawało żeby takie zrobić ;D
    P.S. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka