Finał będzie nasz!

  Półfinał? Już? Ile to już meczy wygraliśmy? Wszystkie oprócz jednego. A dzisiaj przed naszą drużyną prawie że najważniejszy mecz! Walka o finał. Będą emocje, będzie się działo, trzeba oglądać. Wieczór już mam zaplanowany. Ciepła herbatka, kocyk i laptop. Idealny zestaw na dzisiejszą deszczową pogodę. 

Jak tu nie kochać tego sportu? Nasi, tak wspaniali nie pozwalają nam się nudzić. Dzisiejszy mecz to pozycja obowiązkowa dla każdego Polaka. Powinniśmy być z nich dumni i wspierać ich całym sercem. Według mnie to właśnie siatkówka powinna być sportem narodowym.

Przypominam, że rozdawajka trwa do 30 września!!!
>>klik<<

A chętnych zapraszam do akcji "Napisz do mnie"
Czekam na nowych korespondentów i listy :)


12 komentarzy :

  1. Szkoda, że mecze nie są emitowane w normalnej telewizji. Tak to bym obejrzała. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądać nie będę ale trzymam kciuki więc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam meczy siatkówki. Zamiast tego okrzyki sąsiadów sprawiły,że byłam informowana na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. a już dzisiaj finał !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądam meczy, ale jestem zawsze z Polską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam wolę żużel, ale nasi zostali mistrzami, więc jest z czego być dumnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam fragmenty meczu w niedzielę. Ach, jestem taka dumna z naszych rodaków! To prawdziwy sukces dla nas, a przede wszystkim siatkarzy!
    Żałuję tylko, że media w ogóle o tym nie mówią. Gdybyśmy PRZEGRALI mecz piłki nożnej, w której, mówiąc delikatnie, nam nie idzie, trąbiło by się o tym na prawo i lewo. A gdy WYGRALIŚMY coś w innym sporcie, jakoś podejrzanie cicho o tym. W ogóle podobno prezydent musiał PROSIĆ Polsat, aby puścił ten mecz. Moim zdaniem to skandal. Piłka nożna to naprawdę niejedyny sport na świecie. A w wielu innych odnosimy sukcesy. Szkoda, że o tym jakoś niewiele osób wspomina i w ogóle wie. Żałuję, że promuje się u nas tylko piłkę nożną i narciarstwo. A co siatkówką? No, siatkówka to jeszcze jakoś się trzyma, ale co z dajmy na to przykład... koszykówką? Pływaniem? Lekką atletyką? Nie mówiąc już o takich dyscyplinach jak chociażby żużel.
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.. To trochę śmieszne, że sportem narodowym jest piłka nożna, kiedy w siatkówce jesteśmy mistrzami świata, a nożnej lepiej nie komentować...

      Usuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka