17 lat temu...

... dokładnie wtedy o godzinie 23 minut kilka przyszedł na świat nowy byt. Była to dziewczynka, która wiła się w brzuchu matki przez 9 miesięcy. Przez ponad pół roku tkwiła tam bez świadomości kochana i pielęgnowana. Jestestwo oczekiwane było przez całą rodzinę. Początkowo miała mieć na imię Stefania - po prababci. Róża też wchodziło w grę, ale nie dla taty, który oburzony wymyślnymi imionami sam zadecydował - Monika Małgorzata. 


Nie kryję, noworodkiem byłam brzydkim... Pomimo, że cała rodzina, a nawet pielęgniarki zachwycały się moją urodziwą buźką ja wyobrażałam sobie siebie inaczej. W tamtej twarzyczce nie odbijała się teraźniejsza twarz, lecz moi rodzice nadal widzą te same załzawione oczka i sklejone śliną usteczka. Płakałam, podobno głośno, ale rzadko. Według opowiadań babci dzieckiem byłam nad wyraz spokojnym i... grzecznym. Ja z dzieciństwa mam nieco inne wspomnienia. Owszem, lubiłam bawić się sama. Wystarczyła mi lalka i kilka ubranek, abym zaszyła się w kąt na pół doby. Jednak czasami potrafiłam dać w kość. Dużo wstydu najedli się przeze mnie moi rodziciele. Jak się na coś uparłam, to jak osioł dążyłam do celu. W końcu po kimś to mam. Czasami sądzę, że odziedziczyłam po ich coś jeszcze - najgorsze cechy: wrażliwość po mamie, niepamiętliwość po tacie, prędkość działania po mamie, lenistwo po tacie, przejmowanie się pierdołami po mamie, obojętność po tacie... itp. itd.

Tak naprawdę to nie mnie powinniście składać życzenia, czy gratulować. Ja nic takiego nie zrobiłam poza chęcią wydostania się na świat pod pretekstem naturalnego wymuszenia skurczów. To mama i tata powinni otrzymywać te wszystkie uściski. To ich zasługa, że chodzi po tym świecie taka Monika P. 

A tymczasem oglądamy! 

10 komentarzy :

  1. Wszystkiego najlepszego kochana ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego!


    _____________________
    A dziś to co każdy lubi:)
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego, i pozdrów rodziców :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie wszystkiego najlepszego dla Twoich rodziców :)

    Dla Ciebie oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!!!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego! spóźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Tak to pięknie opisałaś! Zainspiruje się tym :** dużo szczęścia i sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze mnie to był taki mały klopsik haha :)

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka