Back to school!

Upłynęło kolejne dwa miesiące z życia. Był to naprawdę wyjątkowy czas. Muszę przyznać, że tym razem nie zmarnowałam ani jednego dnia. Całe wakacje od początku, aż po sam koniec wykorzystałam w sposób kreatywny! Na dzisiejsze popołudnie również mam już plany :) Fakt faktem nie zrealizowałam wszystkich swoich postanowień i zachcianek, bo zabrakło mi wakacji, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Przez ten czas wiele się wydarzyło i dzięki temu będę miała co wspominać. Pewne kwestie trzeba będzie jeszcze zrealizować i dokończyć w roku szkolnym, ale damy radę! 


Is school coming?
No! Today we have got a holiday more!

20 komentarzy :

  1. Ja na szczęście już studiuję, więc jeszcze miesiąc wakacji przede mną :) Chociaż czasami chciałabym się cofnąć w czasie i wylądować znów w podstawówce :>

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety wszystko co dobre szybko się kończy:(

    _________________
    a u mnie? dwa świeżutkie weekendowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie we wrześniu czeka już tylko obrona magistra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety trzeba wracać :( W ogóle mi się to nie uśmiecha,szczególnie,że nowa szkoła ale co zrobisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście (albo nieszczęście - się okaże) w kwietniu skończyłam edukację szkolną, teraz studia... powodzonka w nadchodzącym roku szkolnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na siebie zła, że nie wykorzystałam ich w pełni. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wakacje były cudowne :) Też korzystałam z nich w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie szybko przeleciały, że nawet nie wiem kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia ! :) Zapraszam do mnie na nowy wpis, szukam odpowiedzi na pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja się cieszę że już nie chodzę do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix zdjęć ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wakacje nie były najlepsze,ale nie narzekam i w sumie jestem z nich zadowolona,niestety następne dopiero za 10mmiesięcy :/
    Świetny mix,uwielbiam posty z takimi mixami! ^^

    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post , postaram się częściej zaglądać.


    zapraszam do siebie
    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje mi bardzo szybko minęły. Niestety nie zdążyłam zrealizować wszystkich swoich planów. Mam wrażenie,że to dlatego, bo za wiele rzeczy chciałam zrobić, a za mało miałam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę udanego roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiech na samym dole mówi wszystko : mialas bardzo udane wakacje. Na pewno spedzilas cudownie czas :)
    miłego roku szkolnego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie te wakacje na pewno będą niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz tutaj = 1 komentarz na Twoim blogu!
Dziękuję ♥

Create your space © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka